Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Speciální dárky které nemají konkurenci
Nasbírejte inspiraci, nebo rovnou vyberte dárek který zaručeně potěší. Dárky přehledně rozdělené do kategorií podle příležitostí (narozeniny, svátek, výročí nebo Vánoce...), druhu ( hrnky,mýdlové květy, vtipné dárky...), nebo zájmů (relaxace, příroda, auta, rybaření...) vám usnadní výběr a ušetří čas. Zhotovujeme také dárky pro firmy a originální dárky na zakázku.
Nejlepší dárky ke každé příležitosti přehledně na jednom místě
Nejen že odebíráme zboží od desítek prověřených zahraničních i tuzemských dodavatelů, některé dárky si dokonce sestavujeme či navrhujeme sami. Pokud patříte k náročnějším a máte rádi originální dárky které jinde nenajdete, zaměřte se na kategorii s luxusními dárky a dárkovými balíčky. Zde najdete výběr nejlepších dárků pro muže a ženy.
Mohlo by vás zajímat:
Tipy na dárek pro ženu
Oblíbené dárky pro muže
Luxusní mýdlové květy
Tipy na dárek pro učitelku
Dárky pro pivaře
Originální dřevěné hračky
Tipy na dárek pro novomanžele
Úžasné dárky na zakázku
Srandovní ponožky
Dárkové sady pro muže
Krteček - licenční dárky
Tipy na nejlepší dárky
- Designové USB Flash disky
Využíváme služeb ověřených dopravců
Jak nás hodnotí zákazníci
- Úvod
- Reklamace
I když se velmi snažíme dodat Vám zboží v té nejlepší kvalitě, může se stát že po rozbalení zásilky zjistíte vadu nebo poškození. V takovém případě máte možnost zboží reklamovat. Prcesu není třeba se obávat. Všechny reklamace řešíme rychle ( jen několik pracovních dnů). Zboží Vám podle rozsahu závad vyměníme, nebo vrátíme platbu na bankovní účet.
Jak správně postupovat při reklamaci:
Jako první krok je velmi důležité přesvědčit se, jestli je produkt opravdu nefunkční nebo poškozený. V některých případech může jít jen o špatnou manipulaci nebo chybějící baterie. Pokud u produktu chybí návod, kontaktujte nás prosím, nejde o úmysl. Všechny návody máme připravené i v elektronické podobě a můžeme Vám je okamžitě zaslat.
Jako druhý krok, dříve než se rozhodnete posílat zboží zpět je dobré nás telefonicky nebo emailem kontaktovat. Navrhneme Vám ideální postup který ušetří čas i případné náklady. Nejhorší je, když přijde zpětná zásilka s nefunkčním produktem bez jakékoli informace, nebo reklamačního listu.
Reklamační list Vám po nahlášení reklamace rádi zašleme. Stačí nám vyplnění a zaslání zpět v elektronické podobě. V případě viditelného poškození budeme potřebovat doložit i fotografie na emailovou adresu info@darkolandia.cz
Pkud budete vyzváni k vrácení produktu, je nutné odeslat zásilku na adresu skladu: Dárkolandia, Vyšehrad 156, Český Krumlov 381 01.
Zákonná lhůta na vyřešení reklamace je 30 dnů. My se ale snažíme, reklamaci vyřešit v co nejkratším čase. O vyřešení Vaší reklamace budete kontaktováni telefonicky nebo emailem.