Logo
(Po-Pá, 9 - 14 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 600 Kč a máte dopravu ZDARMA
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Speciální dárky které nemají konkurenci

Nasbírejte inspiraci, nebo rovnou vyberte dárek který zaručeně potěší. Dárky přehledně rozdělené do kategorií podle příležitostí (narozeniny, svátek, výročí nebo Vánoce...), druhu ( hrnky,mýdlové květy, vtipné dárky...), nebo zájmů (relaxace, příroda, auta, rybaření...) vám usnadní výběr a ušetří čas. Zhotovujeme také dárky pro firmy a originální  dárky na zakázku.

Nejlepší dárky ke každé příležitosti přehledně na jednom místě

Nejen že odebíráme zboží od desítek prověřených zahraničních i tuzemských dodavatelů, některé dárky si dokonce sestavujeme či navrhujeme sami. Pokud patříte k náročnějším a máte rádi originální dárky které jinde nenajdete, zaměřte se na kategorii s luxusními dárky a dárkovými balíčky. Zde najdete výběr nejlepších dárků pro muže a ženy. 

Mohlo by vás zajímat:

 

 

Využíváme služeb ověřených dopravců

Zobrazit zdrojový obrázek

NOVINKA: Rychleji a bez občanky – Česká pošta spouští výdej balíků na kódZa  krásnější Vimperk | Za krásnější Vimperk

    

Jak nás hodnotí zákazníci

darkolandia.cz na Firmy.cz

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Nevyzvednutí zásilky - informace které se hodí
11.03.2022

Nevyzvednutí zásilky - informace které se hodí

Líbí se vám naše dárkové zboží a přemýšlíte že si objednáte na dobírku s tím, že si nákup ještě můžete v klidu rozmyslet a jednoduše si zásilku nevyzvednete, nebo nepřevezmete od dopravce? V takovém případě dávejte pozor a rozhodně si přečtěte tyto informace.

V první řadě si vyjasníme, jak si toto jednání vykládá zákon

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Je důležité myslet na to, že nevyzvednutím zásilky výše zmíněný zákon jednoduše porušujete.

Náš e-shop zákazníky pravidelně informuje o stavu objednávky, jejím přijetí i předání dopravci. Každý zákazník od dopravce obdrží sledovací číslo včetně praktického odkazu na kterém můžete svou zásilku pohodlně sledovat. 

Co se stane když si zákazník i když je to jeho zákonná povinnost , zásilku nevyzvedne

Jsou jen tyto dvě možnosti

  1. O objednávku máte stále ještě zájem - Zboží vám samozřejmě rádi znovu zašleme. Už to ale nebude na dobírku. Objednávku bude nutné uhradit předem bankovním převodem. Celková částka bude zároveň navýšená o další poštovné.
  2. O objednávku už nemáte zájem - V takovém případě je situace komplikovaná. Když se rozhodnete zásilku nepřevzít, rozhodně to neznamená, že je automaticky stornovaná nebo svým jednáním odstupujete od smlouvy. Vaše jednání znamená jen to, že kupní smlouvu hrubě porušujete. dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový)

Kupní smlouva je účinná momentem kdy odsouhlasíte aktuálně platné obchodní podmínky sepsané dle platných zákonů České republiky, odešlete objednávku a obdržíte potvrzení o přijetí objednávky naším e-shopem. 


Z Vaší strany náš e-shop neobdržel žádné odstoupení od smlouvy, ani žádost o stornování objednávky či prodloužení termínu odeslání vaší zásilky a to ani do doby nejzazšího vyzvednutí na zvoleném výdejním místě. 

Jak píše zákon, náš obchod má právo na kompenzaci zbytečně vynaloženého poštovného, případně i balného od kupujícího. Kompenzace za tyto položky je právně vymahatelná, jelikož se svým jednáním dopouštíte hrubého porušení kupní smlouvy. 

Pro zákazníka je v takovém případě nejlevnější uhradit kompenzaci za vynaloženou dopravu v co nejkratším možném čase. Tím se zákazník vyhne zbytečným komplikacím a dalším nákladům. 

Co se děje v případě že neuhradíte kompenzaci za poštovné a ani si nenecháte zásilku odeslat znovu?

Momentálně platné zákony České republiky počítají s možností, že ne každý zákazník je poctivý a dávají tak e-shopům možnost bránit se proti naprosto zbytečným nákladům na odesílání zásilek na dobírku, kterou si pak zákazník bez jakékoliv informace nepřevezme. 

Porušení kupní smlouvy můžeme řešit těmito způsoby

  1. Předání pohledávky společnosti která se zabývá vymáháním pohledávek
  2. Soudní cestou
  3. Rychlá úhrada vynaloženého poštovného zákazníkem

K prvním dvěma bodům se uchylujeme opravdu neradi. Jde o zdlouhavý proces, který je pro zákazníka velice finančně nevýhodný, ale pro nás jako e-shop velice efektivní. Proto doporučujeme třetí možnost úhrady poštovného za nevyzvednutou zásilku. 

Jakmile se nám Vaše nevyzvednutá zásilka vrátí, zašleme Vám email s informacemi uvedenými v tomto článku a vyčíslením vzniklé škody za odeslání Vaší zásilky a číslem bankovního účtu kam můžete uhradit náklady vynaložené za dopravu zásilky. Upozorňujeme, že se cena poštovného může mírně lišit. Ve většině případů zákazníkům dopravu z části dotujeme a proto vám pak bude účtovaná reálná cena dle platného ceníku dopravců. V této chvíli proti vám ještě nebude zahájeno žádné vymáhání pohledávky. Pevně věříme, že k dalšímu kroku nedojde a částku za zbytečně vynaloženou dopravu uhradíte. 

Tyto informace nemusíte brát jako zastrašování zákazníků. My jednáme fér a stejné jednání očekáváme od Vás. Tento článek píšeme jen proto, že si myslíme že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít nezodpovědné chování. 

Pár zajímavostí závěrem

Zákazník si často neuvědomuje jak velké náklady vznikají nevyzvednutím objednaného zboží. To že musíme zásilku kontrolovat, obalový materiál který není možné použít ekologicky zlikvidovat, zajistit opětovné naskladnění, a vynaložit další spoustu administrativní práce. 

Největší české e-shopy takové vrácené zásilky stojí i miliony korun měsíčně, ty malé nebo začínající můžou vrácené zásilky úplně zlikvidovat. 

Je pravděpodobné, že jste tyto důležité informace ani nevěděli. Proto Vás prosíme aby jste ke své objednávce přistupovali zodpovědně a domýšleli důsledky svého chování. 

My jsme zodpovědný internetový obchod, který si zakládá na zákaznickém servise, kvalitě zboží i rychlosti odeslání. Děláme zkrátka maximum, aby byl zákazník spokojený. (o tom se můžete přesvědčit v recenzích našich zákazníků) Proto není důvod aby za nezodpovědné chování zákazníků platil náš e-shop.

Věříme že pravdivé odhalení tohoto problému pomůže k dostatečném vysvětlení a pokud nějakému bodu nerozumíte, klidně se můžete obrátit na naší zákaznickou podporu. 

V souvislosti s výše uvedenou problematikou u nás dobírku můžete využít až pro objednávky nad 200 Kč. Objednané produkty v nižší hodnotě je nutné uhradit předem na bankovní účet, online platbou nebo rychlým bankovním převodem. 

Děkujeme za důvěru, pochopení a férovost každého z vás...

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Dárkolandia - Opravdu originální dárky pro muže a ženy

Široký výběr originálních dárků na jednom místě za rozumnou cenu. Tipy na nejlepší dárky a další dárkové zajímavosti. Vtipné i tradiční dárky pro muže, oblíbené dárky pro ženy, licenční dárky pro děti, dárky pro firmy, dárky do domácnosti, dárky k narozeninám, svátku, svatbě i vánocům přehledně rozdělené do kategorií podle příležitosti, zálib nebo druhu. Nevíte si rady? Kontaktujte nás prosím. Rádi Vám pomůžeme vybrat ten nejlepší dárek, se kterým zaručeně vykouzlíte úsměv na tváři.

Proč nakoupit dárky zrovna u nás?

Objednávky expedujeme okamžitě z vlastního moderního skladu a tak máte jistotu, že objednané zboží dorazí už do 48 hodin. Přidejte se k našim spokojeným zákazníkům. Pořiďte si nejkrásnější dárky pro rodinu i přátele hezky z pohodlí domova a ušetřete čas i peníze. 

Těšíme se na spolupráci...

Kde nás najdete

Vyšehrad 156

381 01 Čeký Krumlov

Tel.: 606 066 717

 
Zavolejte nám
(Po-Pá, 9 - 14 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz